Przeczytane w roku 2022
(Pogrubioną czcionką - subiektywna TOP dziesiątka 2022)
Podsumowanie czytelnicze roku 2022
72. Świat na nowo – Barbara Wysoczańska
71. Oberża na pustkowiu – Daphne du Maurier
70. Miasto w chmurach – Anthony Doerr
69. Czarownice z Baskonii – Bernadette Pécassou-Camebrac
68. Cesarzowa Sisi – Gigi Griffis
67. Lunia i Modigliani – Sylwia Zientek
66. Ostatnia podróż – Aleksandra Tyl
65. Nikt nie idzie – Jakub Małecki
64. Zanim wystygnie kawa – Toshikazu Kawaguchi
62. Śmierć druga – Beata i Eugeniusz Dębscy Seria z Tomkiem Winklerem cz. 4
61. Światło między oceanami – M.L. Stedman
60. Spotkamy się pod drzewem ombu – Santa Montefiore
59. Pozłacane lata – Karin Tanabe
58. Żelazna orchidea – Marek Jankowski
57. Powierniczka opowieści – Sally Page
56. Powiem ci coś – Piotr Adamczyk
55. Testament – Cezary Harasimowicz
54. Cisza w Pogrance – Marcin Pilis
53. Po tamtej stronie chmur – Tomasz Betcher
52. Zaginione dziecko – Emily Gunnis
51. Ostatni ślad – Charlotte Link
50. Czarnobylska modlitwa. Kronika przyszłości – Swietłana Aleksijewicz
49. Mnogość rzeczy – Marcin Pilis
48. Tysiąc pocałunków – Tillie Cole
46. Milczenie aniołów – Joanna Jax (1 tom cyklu Prawda zapisana w popiołach)
45. Moja kuzynka Rachela – Daphne du Maurier
44. Wchodzi koń do baru – Dawid Grosman
43. Zaginiony chłopiec – Nicole Trope
42. Dom przy ulicy Amélie – Kristin Harmel
41. Spowiedź – Celek Perechodnik
40. Dom na Riwierze – Natasha Lester
39. Gdy ją odnajdą – Lia Middleton
38. Światło ukryte w mroku – Sharon Cameron
37. Mowy nie ma – Żaneta Pawlik
36. Dziewczyna z Berlina – Kate Hewitt
35. Mam na imię Lucy – Elizabeth Strout Cykl: Lucy Barton (tom 1)
34. Tam, gdzie las spotyka się z niebem – Glendy Vanderah
33. Droga do raju – Paullina Simons
32. Johnny poszedł na wojnę – Dalton Trumbo
31. Spacerujący z książkami – Carsten Henn
30. Brat mojego męża – Danka Braun
29. Miłość w czasie zagłady. Historia z Krakowskiego getta – Dominik W. Rettinger
28. Proste równoległe – Agata Romaniuk
27. Gdyby Nina wiedziała – Dawid Grosman
26. Zgodne małżeństwo – Aleksandra Tyl
25. Głód. Saga wołyńska – Joanna Jax
24. Kotka i generał – Nino Haratischwili
23. Życie Violette – Valérie Perri
21. Jestem mordercą – Max Czornyj
20. Mleko matki – Nora Ikstena
19. Łączniczki z Paryża – Pam Jenoff
18. Z czułością dla siebie – Gerald Hüther
17. Siła kobiet – Barbara Wysoczańska
16. Rebeka – Daphne du Maurier
15. Wojenka. O dzieciach, które dorosły bez ostrzeżenia – Magdalena Grzebałkowska
13. Niewidzialna dziewczyna – Lisa Jewell
10. Dom sióstr – Charlotte Link
9. Morderstwa w Suffolk – Anthony Horowitz
8. Czerń i purpura – Wojciech Dutka
7. Nie wiesz wszystkiego – Marcel Moss
6. Najszczęśliwszy człowiek na Ziemi – Eddie Jaku
5. Malarz dusz – Ildefonso Falcones
4. Srebrna łyżeczka – Magdalena Witkiewicz
3. Cisza białego miasta – Eva García Sáenz de Urturi (Trylogia Białego Miasta, t.1)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz